دیدار فرماندار مرودشت با حجت الاسلام موسوی نژاد

بسیج مرودشت

وبلاگ خبری تحلیلی مذهبی بسیج مرودشت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بسیج مرودشت خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم

 

فرماندار مرودشت وجمعی از رؤسای دستگاههای اجرایی به مناسبت عید غدیر با آیت الله موسوی نژاد ونمازگزاران مسجد ابوالفضل(ع) مرودشت دیدار کردند.

 


به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت سید یدالله حسینی فرماندار این شهرستان،آیت الله موسوی نژاد را به عنوان نماد سیادت وگوهر درخشان شهرستان مرودشت یاد کرد وگفت:ایشان جزو سلسله جلیله پیامبر (ص)می باشند که همواره منشأ خیر وبرکات زیادی بوده اند.

 وی در این دیدار به موضوع حادثه غدیر پرداخت وگفت:انتخاب علی(ع)به اذن الهی، نص قرآن وبه واسطه جبرئیل روز بزرگ وشروع مسیر ولایت پس از پیامبر است روزی که در تاریخ واعتقادات ما جایگاه ویژه ای داردچون این حادثه به خوبی توسط پیامبر(ص) برای مسلمانان تبیین شد.

 وی یکی از ثمرات ودستاوردهای انقلاب اسلامی وامام خمینی(ره) بزرگداشت حادثه غدیر عنوان کرد وتصریح نمود: به معنای واقعی غدیر در عصر امام (ره)به خوبی تبیین ،ترجمه وتبدیل به یک سیره علوی شد، فلذا امروز ما در سرتاسر کشورمان شاهد انتشار سیره علوی در سیمای انقلاب می باشیم.

 آیت الله موسوی نژاد هم در این دیدار به بیان اهمیت غدیر پرداخت وبیان داشت: کتابهای زیادی در رابطه با حادثه غدیر نوشته شده است، اما باید به این حادثه مهم تاریخی اهمیت زیادی داده شود تا در واقع از خدمات ازرنده مرد دوم اسلام یعنی علی(ع)قدر دانی وتجلیل شود.

گفتنی است آیت الله موسوی نژاد از معتمدین نامی این شهر و از شاگردان مکتب امام خمینی(ره)ومدرس حوزه ودانشگاه ومبلغ دین ومسائل اخلاقی است که سالیان متمادی در این شهر سکونت دارند وهمواره منشأ خیر وبرکات ارزنده ای می باشند.



گلچین 10 سال مداحی بازی جنگی (تیراندازی و رزمی) معجزه حفظ قرآن کریم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه