امام جمعه مرودشت ورزش را با ارزش کنید

بسیج مرودشت

وبلاگ خبری تحلیلی مذهبی بسیج مرودشت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بسیج مرودشت خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم

IMG 1654
امام جمعه شهرستان مرودشت گفت: ورزش باید همراه با ارزش باشد تا همگان از آن نفع ببرند.


امام جمعه مرودشت در گفتگو با خبرنگارورزشی "ندای مرودشت"، ضمن ضروری دانستن فرهنگ سازی در زمینه گسترش ورزش گفت:ستاد نماز جمعه نیز در همین راستا بخش ورزشی خود را فعال کرده و قسمتی از فعالیت های این نهاد به امر ورزش اختصاص یافته است.


حجه الاسلام غفوری میبدی گفت: برنامه این ستاد به طور کلی همراه کردن "ورزش"با "ارزش" است تا از این طریق منفعت بیشتری برای فرد و جامعه حاصل شود، به همین منظور تشویق و معرفی ورزشکاران نمونه را در دستور کار ستاد نماز جمعه قرار داده ایم.


رئیس ستاد نماز جمعه شهرستان مرودشت به فعالیت های انجام شده دراین زمینه نیز اشاره کرد و اظهار داشت: تجلیل از بانوی ناشنوای قهرما،ن مژده مردانی و هم جهانبخش باقری که بیش از 30 سال برای شرکت در فریضه نماز جمعه، از فیروزی با دوچرخه خود را به مرودشت می رسانید، در همین راستا صورت گرفت.


امام جمعه مرودشت افزود: همچنین محمد رضا مختاری دانشجوی بسیجی که مسیر مرودست تامشهد را با دوچرخه طی نمود، به موجب همین تصمیم، به عضویت دائم ستاد نماز جمعه درآمده است تا خود موجب تشویق هر چه بیشتر ورزشکاران شود.



گلچین 10 سال مداحی بازی جنگی (تیراندازی و رزمی) معجزه حفظ قرآن کریم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 23 مهر 1392برچسب:دانشجوی بسیجی مرودشت,قهرمان مرودشت , ورزشکاران مرودشت , امام جمعه مرودشت , نماز جمعه مرودشت , ,

] [ 22:13 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه