صرف انتصاب به امام خمینی ره

بسیج مرودشت

وبلاگ خبری تحلیلی مذهبی بسیج مرودشت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بسیج مرودشت خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم

صرف انتصاب به بیت امام راحل شرف آور نیست/ شرف آن جا است که افراد مطیع منویات امام باشند

خبرگزاری بسیج: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: شرف آن جا است که این عده مطیع منویات امام راحل باشند و مردم تنها به خاطر شخص امام خمینی (ره) است که حرمت اینان را حفظ میکنند.

حجت السلام احمد سالک کاشانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، پیرامون توهین صورت گرفته به همسران محترم شهدا از سمت برخی افراد منتسب به بیت حضرت امام راحل (ره) اظهار داشت : نخست باید گفت تمام حیات طیبه انقلاب به برکت وجود امام خمینی (ره) بوده و هست و ثانیا باید گفت که تمام شهدای انقلاب اسلامی از شهدای محراب تا شهدای دفاع مقدس و پیش‌مرگان و همه شهدای این مرز و بوم، تداوم بخش نهضت عاشورای حضرت سیدالشهدا علیه السلام بوده و هستند.

وی ادامه داد: خانواده محترم شهدای عزیز انقلاب اسلامی، نور چشم ملت ایران هستند و حفظ احترام و حرمت این عزیزان بر همه واجب است لذا برخی افراد که خود را منتسب به بیت حضرت امام خمینی (ره) می دانند، باید توجه کنند که این نصب و نسبت فامیلی شرف نیست بلکه شرف آن جاست که این افراد مطیع منویات امام راحل (ره) باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: تا کنون چندین بار این اتفاق از سوی این افراد تکرار شده است و هربار نیز پس از ساعاتی این تقصیر را برگردن موضوعاتی دیگر نظیر از دست خارج شدن مدیریت صفحه و.. انداخته اند، سرکار خانم اشراقی و امثال ایشان باید بداند اگر تا کنون مردم برای ایشان احترامی قائل شده اند، تنها به خاطر شخص امام خمینی (ره) است و اگر بخواهند همچنان به این رویه اشتباه ادامه دهند باید بدانند که جواب محکمی از سوی مردم و به خصوص همسران شهدا دریافت خواهند کرد.

حجت السلام سالک کاشانی ادامه داد: این افراد بدانند اینجا ایران است و مردم این مرز و بوم نخواهند گذاشت عزت و احرتام خانواده های شهدا که روزی برای حفظ اسلام و این خاک خون خود را فدا کردند، مورد بی احترامی و توهین قرار گیرد

 رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در پاسخ به سوال خبرنگار بسیج مبنی بر اینکه آیا کمیسیون فرهنگی برای مقابله با این حرکات، اقدامی را در نظر دارد گفت:  ما فعلا در حد تذکر به این افراد هشدار میدهیم و در اولین جلسه آینده مجلس این موضوع را در کمیسیون بررسی خواهیم کرد.



گلچین 10 سال مداحی بازی جنگی (تیراندازی و رزمی) معجزه حفظ قرآن کریم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه