بسیج مرودشت

وبلاگ خبری تحلیلی مذهبی بسیج مرودشت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بسیج مرودشت خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

این باور را داریم که کلام استاد و اثر انگشت او بر ذهن و زبان دانشجو نقش می بندد.  لذا استادی که در دین مداری و شخصیت مفقود الاثر باشد نمی تواند ناخدایی خوب برای دانشجویانی که سرنشین کشتی او هستند، باشد و در نتیجه چنین دانشجویانی با هر بادی و یا رعد و برق سیاسی، حیات سیاسی و دینی خود را از دست خواهند داد. لذا استاد فرهیخته بایستی بر این باور باشد که تنها هم و غم آنان درس دادن نیست  و بایستی اخلاق را در راس برنامه های تحصیل شان قرار گرفته تا دانشجوی تشنه آموختن را با سخنانش جانی تازه بخشد. حنجره استاد باید پنجره ای گردد که از آن راه صحیح و خطا بر دانشجو شناخته شود. دانشجو در کلاس درس نه فقط می تواند علم آموزد بلکه درس غرور ملی، علاقه به میهن ، دین مداری و اعتقادات مذهبی را خواهد آموخت . اشاره ای از یک استاد گاهی اوقات تاثیرات عمیقی در دل  دانشجوی جویای حقیقت می گذارد، که لازمه تعالی این دانشجو با  تزریق روح ایمان به مقدسات برای دنیا و آخرت، ایمان به هویت خود و ملی اش می باشد تا سعادت و صلاح و فلاح وی را در بر گیرد.  همانند علم امروز که با همه شرافت و ارزشش در دست جهانخواران و ظالمان به    مردم ضعیف قرار گرفته است  که حقی برای مردم ، حقیقت و صدق قائل نیست. علم منهای ایمان به این نتیجه می رسد. در خلایق روح های پاک هست                     روح های تیره گلناک هست                             

این صدف ها نیست در یک مرتبه                در یکی در است و در دیگر شبه

در دانشگاه  کم نیستند از جوانان شهرمان که  با علم و ایمان به خود باوری رسیده و برترین جایگاه را کسب نموده اند.  برای جوان ما که با ورود به دانشگاه قصد دارد از دنیای جهل و ظلمت به روشنایی علم و ایمان حقیقت دست یابد کافیست دل به سخن این فرزانگان  دهد تا برایشان چراغ هدایتی شوند. می دانیم زبان گویای استاد و گوشهای شنوای دانشجو مشعل هدایتی در دست جوانان روشن خواهد ساخت که در شهر و دیارمان هر روز شاهد شکوفایی بیشتر فرزندان این خاک پر گهر خواهیم شد.

جوانان برومند دیروز و امروز این شهر که اکنون سرلوحه علم و ایمان در شهر و کشور و بیشتر از این هستند اکنون افتخار ما ست که در هر زمینه ای الگوی برای جوان همشهریمان داریم که نشان می دهد همین دبستان و دبیرستان و دانشگاه است که با ایمان دست به دست هم داده و جوانانمان را در قله افتخار ها قرار می دهد تا آنجا که  جوانان ثابت کرده اند که دستان پر قدرت پدرانشان در خاک های پر ارزش ، ثمره اش  قدم های محکم آنان در عرصه های علمی و دریای بی کران ایمان  است .


گلچین 10 سال مداحی بازی جنگی (تیراندازی و رزمی) معجزه حفظ قرآن کریم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه