مانور زلزله در دانشگاه علوم تحقیقات فارس

بسیج مرودشت

وبلاگ خبری تحلیلی مذهبی بسیج مرودشت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بسیج مرودشت خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم

Picture 127

مانور زلزله در آستانه روز ایمنی در برابر زلزله وبلایای طبیعی در دانشگاه علوم وتحقیقات فارس برگزار شد.

به گزارش سرویس دانشجویی سلام مرودشت- به گفته برگزار کنندگان این مراسم هدف اصلی از برگزاری چنین مانوری آموزش، سنجش آمادگی و ضریب عکس‌العمل سریع نیروها در مقابل حوادث و رخدادهای غیرمترقبه مهم‌ترین هدف این مانوربود.

این مراسم با به صدا در آمدن زنگ هشدار شروع شد مراسم مذکور به همت کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه علوم وتحقیقات فارس در دانشکده مهندسی  برگزار شد که با شبیه سازی یک زلزله فرضی شروع شد و امدادگران مجروحین ومتوفیان فرضی را به درمانگاه سیاری که جلوی دانشکده مهندسی دایر شده بود می بردند تا به وضعیت آنان رسیدگی شود .

Picture 130

محمدرضا مرادی  همچنین اذعان کرد که:آموزش عملی نوع برخورد دانشجویان در مواقع زلزله دنبال می‌شود تا دانشجویان  به شکل عملی با طرز صحیح رفتار در زمان وقوع حوادث آشنا شوند.

جانشین دبیر کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه هم چنین افزودکه  اجرای عملیات پناهگیری و خروج صحیح دانشجویان  از کلاس‌های درس، خود امدادی و امدادرسانی به مصدومان فرضی وبردن آنها به درمانگاه سیار از پیش تعیین شده  از بخشهای مختلف این مانور بود.

این مراسم با همکاری ریاست دانشکده مهندسی دانشگاه علوم وتحقیقات فارس و کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه علوم وتحقیقات فارس برگزار شد/.

Picture 155

 



گلچین 10 سال مداحی بازی جنگی (تیراندازی و رزمی) معجزه حفظ قرآن کریم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه