بسیج مرودشت

وبلاگ خبری تحلیلی مذهبی بسیج مرودشت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بسیج مرودشت خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم

گلباران قبور شهدا توامان با نعمت باران

به گزارش بسیج مرودشت ، به مناسبت هفته بسیج ، امروز عصر قبور شهدای مرودشت گلباران شد . در این مراسم مسئولان و بسیجیان همیشه در صحنه مرودشت حضور داشتند و با وجود باران آمده بودند تا بگویند هنوز هم از شهدا و امام شهدا و امام خامنه ای مشق و خط می گیریم و بر آن خط نیز استواریم . در این مراسم پس از سخنرانی سرهنگ جمالی فرمانده بسیجی سپاه مرودشت در رابطه با بسیج و هفته بسیج ، مراسم گلباران آغاز شد . آنچه این مراسم را از سایر گلباران های قبور شهدای شهر در طول سال متمایز می کند زیارت عاشورایی بود که پس از گلباران قبور مطهر شهدا با نوای گرم مداح اهل بیت احمد نظری و همت بسیجیان پایگاه امام صادق (ع) حوزه خاتم الانبیاء برگزار شد .

بسیجیان مرودشت

 

بقیه تصاویر در ادامه مطلب

 


ادامه مطلب

بسم الله الرحمن الرحیم

زنان مسلمان انگلیسی در معرض حملات و تهدیدات الام ستیزها هستند

به گزارش واحد ترجمه شبکه قرآن و معارف سیما، بر اساس تحقیقات جدید موسسه «اهمیت ایمان» مشخص شد که تعداد حملات اسلام ستیزانه علیه بانوان مسلمان محجبه در کشور انگلستان نسبت به مردان مسلمان بسیار بیشتر است.
بانوان مسلمان مخصوصا بانوان محجبه ای که از روسری، نقاب یا برقع استفاده می کنند، قربانیان اصلی حملات اسلام ستیزانه به شمار می روند.
«فیاض مغال» مدیر موسسه «اهمیت ایمان» که این تحقیقات را انجام داده است در روز 29 آبان به روزنامه گاردین گفت: این اولین باری ست که تحقیقی اختصاصی درباره موضوع اسلام ستیزی علیه بانوان محجبه مسلمان انجام شده است.
دکتر «کریس آلن» استاد سیاست اجتماعی دانشگاه بیرمنگام، نتایج این تحقیقات را امروز به مجلس عوام ارائه داد.
در این تحقیقات فیاض مغال و کریس آلن از 20 زن مسلمان محجبه سنین بین 15 تا 52 سال که در جامعه انگلستان قربانی اسلام ستیزی بودند، را مورد بررسی قرار دادند.
«راشل» 28 ساله که به دلایل امنیتی نام اصلی خود را فاش نکرد، یکی از بانوان محجبه مسلمانی ست که در این تحقیقات شرکت کرده است. راشل از فردی که در قسمت پارکینگ خانه وی ماشینش را پارک کرده بود، درخواست کرده بود تا ماشینش را از جلوی درب منزل او بردارد، آن فرد زمانی که از حجاب راشل متوجه می شود که او یک بانو مسلمان است، با عصبانیت به راشل می گوید «تو را با ماشینم زیر خواهم گرفت، مسلمان!» و سپس راشل را زیر گرفت و سبب آسیب دیدگی شدید وی شد.
«شریفه» 33 ساله نیز همانند راشل یکی از قربانیان اسلام ستیزی ست، وی می گوید: عده ای از همسایگانم از اینکه من به عنوان یک مسلمان در همسایگی آنان زندگی می کنم بسیار ناراضی بودند،گاهی سرهای بریده شده خوک را در حیاط منزلم روبرو درب ورودی می انداختند، و مرا به دلیل حجابم مورد تمسخر قرار می داند. به همین سبب از اینکه به بیرون از خانه حتی به داخل حیاط منزل خود بروم بسیار واهمه داشتم.
در ادامه می افزاید: با خود اندیشیدم که باید برای حفاظت از خود و کودکانم به کلاس های آموزش دفاع شخصی بروم، که متاسفانه در داخل باشگاه ورزشی نیز افراد اسلام ستیز بار دیگر مرا مورد تمسخر قرار می دادند و به من لقب «خانم بن لادن» را می دادند و می گفتند به کشورت افغانستان برگرد تو به اینجا تعلق نداری.
گفتنی ست، نتایج مشابهی توسط پروژه «Tell mama»در ماه مارس گذشته ارائه شد که حاکی از آن بود که به استثنای تهدیدات و حملات ضد اسلامی آنلاین، 58 درصد از حملات اسلام ستیزانه بین آوریل 2012 تا آوریل 2013 علیه زنان مسلمان بوده است، که 80 درصد از این موارد زنان محجبه ای که از روسری، نقاب یا برقع استفاده کرده اند، را شامل می شدند.

بسم الله الرحمن الرحیم

ازدواج می تواند ایمانمان را افزایش دهد ؟

روان‌شناسان معتقدند كه انسان بطور طَبْعي اجتماعي و متمايل به انس و ارتباط با ديگران است اگر نگوييم ذاتاً اجتماعي است حداقل اين كه اين ميل به ديگران در وجود او قوي است از سوي ديگر تعادل انسان بر پاسخ گويي به نيازها و تعديل آن‌ها مبتني است. بنابراين رشد طبيعي انسان در گروِ پاسخ به اين نياز همگاني و تعديل خواسته‌هاي عمومي است و بر اثر ازدواج اين دو حاصل مي‌شود و در دو بُعد عاطفي و غريزي هيچ عاملي ويتامين ازدواج را ندارد. از ديدگاه زيست شناسان نيز غددي كه مربوط به غريزة جنسي است وقتي در خون ترشح كند يك دگرگوني عجيبي در جسم و روح جوان‌ها (دختران و پسران) پيدا مي‌شود. اين دگرگوني به اندازه‌اي واضح است كه حتّي در صورت جوان تأثير مي‌گذارد. وقتي اين غدد در خون ترشّح كرد يك تمايل عجيبي در جوان پيدا مي‌شود.[1] پس هم از بُعد روان شناختي و هم بعد زيستي انسان نيازمند به ازدواج است و با پاسخ‌گويي صحيح به نيازهايي كه ازسوي خدا در وجود انسان قرار داده شده، ايمان محقق مي‌شود.


ادامه مطلب

بسم الله الرحمن الرحیم

عقايد اسماعيليه از كجا و توسط چه كساني در بين مسلمين و كشورهاي اسلامي انتشار پيدا كرد؟

اسماعيليه بزرگترين فرقه شيعه بعد از اماميه (اثني عشري) است كه پس از رحلت امام صادق ـ عليه السلام ـ بر سر جانشيني آن حضرت در سال 148 هـ در كوفه از شيعه جدا شدند و دست به نهضتي سياسي مذهبي براي براندازي عباسيان زدند، ولي در اولين برخورد كه توسط ابي الخطاب و يارانش از كوفه عليه بني عباس صورت گرفت، شكست خوردند و ابي الخطاب كه رئيس اوليه گروه اسماعيل بود، كشته شد و از اين به بعد دعوت از كوفه به مناطق ديگري منتقل شد تا از دسترس عباسيان دور باشد و بتواند خود را حفظ نموده و پايه هايش را مستحكم كند، لذا از كوفه به طرف شام و مشخصاً به سلميّه در نزديكي حمص رفته و در ظاهر با عنوان تجارت، ولي در واقع با تبليغ مرام خود توانستند اعتقادات خود را در مناطق ديگري، گسترش داده و پيروان زيادي جلب كنند.[1]

ادامه در مطلب


ادامه مطلب

بسم الله الرحمن الرحیم

خواهرم این بار که در آینه نگاه می کنی لحظاتی با خود بیاندیش که چه کسی این چشمان زیبا را به تو داده است ؟

وقتی انسان سری به بیمارستان ها می زند و بیمارانی را می بیند که از نعمت سلامتی محرومند .


جوانهائی را می بیند که چگونه روی تخت ها افتاده اند و در آرزوی روزی هستند که بتوانند با پای خود به محیط خانواده و جامعه باز گردند آنگاه متوجه نعمت سلامتی می شود.

این سلامتی و زیبائی که از بزرگ ترین نعمت های خداوند است  تشکر لازم دارد و حداقل تشکر و سپاس گذاری این است که  بوسیله همان نعمت با بخشنده نعمت مخالفت و معصیت نکند.

خواهرم این بار که در آینه نگاه می کنی لحظاتی با خود بیاندیش که چه کسی این چشمان زیبا را به تو داده است ؟


این همه ظرافت دقت
راستی اگر این چشم ها نباشد زندگی کردن تو چه قدر مشکل می شود ؟

آیا انصاف است که با همین نعمت ها با دشمن خدا (شیطان) همکاری کنی  و خواسته بخشنده آن را نادیده بگیری ؟

خواهرم تقاضا دارم با حوصله و دقت کافی به این عبارات دقت کنی اگر روزی همراه با فرزندانت از راهی عبور کنی و چند کودک را ببینی  که در حال بازی هستند و از سبد سیبی که همراه داری به هر کدام  سیبی بدهی ولی آنها نه تنها از تو تشکر نکنند بلکه کمی از سیب ها را خورده و باقیمانده آن را به سر و صورت فرزندت بزنند  و او را مجروح کنند قضاوت تو درباره آنها چیست ؟

درست است که خدا فرزند ندارد. اما مردم بندگان خدا و خانواده او هستند.

اگر خانمی به جای شکر نعمت زیبائی و سلامتی سبب بیماری روحی  و آسیب دیدن باطن و روان بندگان خدا شود و آنها را  از راه سعادت و کمال منحرف کند و به بیراهه هواپرستی و شهوترانی بکشاند .

چنینی فردی که تفاوتی با آن کودک ناسپاس دارد ؟

آری شکر نعمت زیبائی و سلامتی انگیزه مهم دیگری  برای رعایت پوشش خدا پسندانه است.

بدان که خدا فرموده :

\" هر چیزی زکاتی دارد و زکات زیبائی عفت است\".

بسم الله الرحمن الرحیم

به گزارش واحد ترجمه ی شبکه ی قرآن و معارف سیما، سرویس های ثبت احوال  کاتالونیا اعلام کردند نام «محمد» در میان نام های نوزادان منطقه، رتبه ی دوم را دارد. بنا به اعلام رسانه های رسمی اسپانیا، از 77000 تولد ثبت شده، 7590 مورد مربوط به مسلمانان است.

در برخی شهرهای ایالت کاتالونیا، حدود 70% نوزادان از مادران غیر اسپانیایی و در اغلب موارد، مسلمان متولد می شوند. در شهر «ژرون»، نام «محمد» دومین نام رایج بوده و از هر 1000 نفر سکنه ی شهر، به طور متوسط  24 نفر دارای این نام می باشند.

مرکز آمار ایالت کاتالونیا، شمار روز افزون نام های اسلامی را نگران کننده و تهدیدی برای هویت منطقه دانست. به گفته ی مقامات استان، نرخ رشد جمعیت مسلمانان این منطقه 10% است و اکثریت این جمعیت را مسلمانان پاکستان و مراکش تشکیل می دهند.

علاوه بر اسپانیا، رواج نام های اسلامی در کشورهایی نظیر فرانسه نیز قابل توجه است. نام  «محمد» در این کشور، بین سال های 2004 تا 2011 به رتبه ی بیست و نهم رسید

*مترجم: سمیه نوروزی

بسم الله الرحمن الرحیم

برگزاری نشست بزرگ بسیجیان مرودشت

به گزارش بسیج مرودشت به اطلاع اساتید محترم می­رساند ، به مناسب هفته بسیج نشست بزرگ بسیجیان مرودشت متشکل از جامعه پزشکان بسیجی، جامعه مهندسان بسیجی، جامعه هنرمندان بسیجی و نیز بسیج اساتید دانشگاه با حضور مسئولین سپاه و بسیج ، به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در تاریخ 92/09/03، ساعت 9:00 صبح در سالنملاصدرا دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برگزار می­گردد.

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت

نجمه شیروانی خبرنگار افتخاری وبلاگ بسیج مرودشت

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:دیدار با رهبری , رهبری , بسیج , بسیجیان , هفته بسیج , دیدار بسیجیان با رهبر انقلاب,

] [ 19:40 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

بسم الله الرحمن الرحیم

به منظور تجدید بیعت عاشورایی با فرماندهی معظم کل قوا سپاه ناحیه فسا 180 نفر از فرماندهان بسیج را در قالب طرح جمکران در بیست وهشتم آبانماه به تهران اعزام نمود.

 
 
 
 

[ سه شنبه 28 آبان 1392برچسب:فسا , بسیج فسا , اخبار فسا , فرماندهان بسیجی فسا , دیدار با رهبری , تصاویر فسا ,

] [ 22:35 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

بسم الله الرحمن الرحیم

تا اسراییل را نابود نکنیم دست از مبارزه نخواهیم کشید

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تجدید میثاق بسیجیان که در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج خطاب به مزار امام راحل گفت: بسیج شجره طیبه است که شما با دست خود آن را در نظام جمهوری اسلامی بنیان نهادید، بسیج عظمت و کرامت خودش را مدیون شما است. ای ولی خدا! اگر مقام معظم رهبری فرمودند "این انقلاب بی نام خمینی(ره) در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست"، بسیج نیز اینگونه است.

نقدی در ادامه افزود: جسم و جان بسیجیان به ضریح حرمت گره خورده است و بسیجیان همواره ادامه دهنده راه امامشان هستند، همانطور که شما فرمودید پشتیبان ولایت فقیه باشید امروز نیز در آستانه فرا رسیدن هفته بسیج 1750 فرمانده گردان بسیج از سراسر کشور آمده‌اند تا به شما بگویند ما بر عهدی که با تو بسته‌ایم، هستیم. و تا مبارزه هست و تا بانگ لااله الاالله در بلندگوهای جهان طنین‌انداز نشوند ما هستیم.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین اظهار داشت: ما نام گردان‌های بسیج را پس از تبرک به نام امام علی(ع) به نام بیت‌المقدس نام گذاری کردیم تا آرمان‌هایمان جلوی چشم‌مان باشد و تا وقتی اسرائیل را نابود نکنیم و با ولی امر خودمان در مسجد الاقصی نماز نگذاریم دست از مبارزه و آرمان‌های شما نخواهیم کشید. کفر و ظلم همیشگی مبارزه می‌طلبد و ما اهل سازش نیستیم، ای امام! امروز نیز شاهدی فرزندان شما همان شعارهای انقلاب را با همان اخلاص تکرار می کنند.
 
سردار نقدی در ادامه افزود: آن ترسوهایی که ملت ما را تهدید می کنند بدانند ملت ما مرد شهامت، شجاعت و شهادت هستند و دشمنان خیلی حقیرتر از آن هستند که ملت ما را تهدید کنند. ملت ما برای صدور اجازه دفاع  مسلحانه از سرزمین‌های اسلامی دنیا لحظه‌شماری می‌کنند. اگر اکنون از همین فرماندهان گردان بخواهیم برای جنگ با اسرائیل ثبت نام کنند صفی طولانی و پرشور تشکیل می‌شود. امروز شرایط دست و پای ما را بسته است وگرنه به دشمن نشان می‌دادیم که چگونه بر سر عهد خود هستیم.
 
وی همچنین خطاب به دشمنان گفت: مسلمان غزه و حزب‌الله لبنان دست‌های ملت ما را به شما داده‌اند و تحریم‌هایی که برای نفت و دلار و دیگر ملزومات مردم کشور ما اعمال شده چیزی نیست؛ اگر آب را هم بر ما ببندند عباس‌وار از ولایت و آرمان‌هایمان دفاع خواهیم کرد. ای امام بزرگوار! ایستاده‌ایم و شاهد بودیم که آنچه وعده داده بودی محقق شد و ان‌شاءالله این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل خواهد شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

تیم مذاکره به نتایجی دست می یابد که قابل قبول و تامین کننده منافع مردم ایران است .

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که به منظور رونمایی پهپاد فطرس و بازدید از صنایع دفاعی وزارت دفاع به استان اصفهان سفرکرده است در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص ادعای اخیر صهیونیست ها و منافقین مبنی بر فعالیت هسته ای نظامی در یکی از صنایع دفاعی این استان گفت: در آستانه مذاکرات ژنو، جبهه شکست خورده صهیونیستی- منافقین برای تخریب روند مذاکرات 1+5 با جمهوری اسلامی ایران و گمراه کردن افکار عمومی جهان، مجدداً فعال شده اند.

سردار دهقان گفت: نتانیاهو و گروهک تروریستی منافقین که خیانت و دروغگویی از مشخصات بارز آنان به شمار می رود در یک همسویی خباثت آمیز به جعل این خبر کذب روی آورده اند تا شاید به خیال واهی خود دیپلماسی موفق جمهوری اسلامی ایران را خدشه دار و تحت تأثیر قرار دهند.

وزیردفاع تصریح کرد: بی تردید این ترفند جدید و ادعای کذب که آخرین آن نیز نخواهد بود همچون سایر ترفندها و نقشه های شوم خنثی خواهد شد و این گونه دسیسه ها نمی تواند کوچکترین خللی بر اراده جمهوری اسلامی ایران برای پیشبرد مقاصد صلح آمیز هسته ای ایران و تداوم منطقی مذاکرات با گروه1+5 ایجاد کند و طرف مقابل نیز با توجه به سابقه تاریخی که از این جریان شوم و دروغ افکن دارند نباید اعتنایی به این گونه ادعا ها داشته باشند.

سردار دهقان در ادامه افزود: جنجال های افراد  وامانده و منزوی مثل نتانیاهو و منافقین که از آنان باید بعنوان جبهه جنگ طلب و تروریستی یاد کرد نشان دهنده درستی مسیری است که دولت جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات طی می کند.

وزیر دفاع در پایان اظهار امیدواری کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات آتی ژنو به نتایج مثبت و قابل قبولی که تأمین کننده منافع مردم ایران و برطرف کننده نگرانی های طرف مقابل باشد دست یابند.

بسم الله الرحمن الرحیم

بقیه تصاویر در ادامه مطلب


ادامه مطلب

[ سه شنبه 28 آبان 1392برچسب:بسیج , بسیجیان , سردار نقدی , بسیجیان در محضر امام خمینی ره , مرقد امام خمینی ره,

] [ 22:5 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

بسم الله الرحمن الرحیم

پیامبر اکرم ص می فرمایند :

کسی که خود را شبیه غیر مسلمانان در آورد از ما نیست . ( نهج الفصاحه ص509 ، بهشت جوانان ص 167)

امروزه لباس هایمان را چه کسانی برایمان طراحی میکنند ؟

مد های لباس در جوامع اسلامی ، آیا واقعا اسلامی است ؟

بنده با چشمان خود در جامعه اسلامی ایران جوراب هایی را مشاهده نمودم که روی آنها نوشته بودند ایتالیا و کف آنها نوشته شده بود ایران و در برخی موارد حتی پرچم ایران را نیز کف جوراب ها کشیده اند و ما هنگام پوشاندن آنها در واقعا پرچمان را در زیر پایمان می گذاریم .

حال سوال این است :

چه کسانی این ها را طراحی می کنند ؟

هدف از این طراحی ها چیست ؟

آیا در ایران طراحی که معیارهای اسلامی ایرانی را رعایت و هویت و فرهنگ ما را طرح هایش به دیگران بشناساند کم است یا یافت نمی شود ؟

چه کسانی مسئول وارد کردن این محصولات خارجی هستند ؟ آیا نمی بینند که این محصولات دارند خیلی راحت به اعتقادات ما توهین می کنند ؟

بنده به زودی تصاویری از وجود این جوراب ها و سایر محصولات شبیه آن را در وبلاگ قرار می دهم تا خودتان بیشتر پیرامون آن قضاوت نمایید .

بسم الله الرحمن الرحیم

 



 



 

بسم الله الرحمن الرحیم

نشست قرآنی باموضوع نفس مطمئنه وامام حسین(ع) دردانشگاه آزاداسلامی واحدمرودشت برگزارشد

دراین نشست که به همت کانون قرآن وعترت حوزه فرهنگی این واحددانشگاهی برگزارشد، حجه الاسلام دانش معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس طی سخنانی به ابعادعاشورااشاره کرد  وگفت: تاکنون بیشتربه بعدعاطقی عاشوراتوجه شده که این ممکن است دردرازمدت آسیب داشته باشد.

وی ازاهمیت بعدمعرفتی عاشوراسخن گفت وخاطرنشان ساخت که ظرفیت برای تحقیق دراین زمینه بالاست وحوزه هاودانشگاه ها دراین رابطه نقش اساسی دارند.معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس همچنین درادامه افزود: امام حسین (ع)بعنوان یک انسان نمونه وامام والگو، کسی بود که درکمترین فرصت بیشترین بهره برداری راداشت وتوانست تمامی مرزها رادرنوردد.وی دربخش دیگری ازسخنان خودمنظوراز نفس مطمئنه راباتوجه به نص صریح قرآن درسوره فجرامام حسین (ع)دانست وبیان کرد: طبق توصیه امام صادق (ع)که فرمودند:سوره فجررابخوانیدکه مربوط به نفس مطمئنه است واین سوره امام حسین (ع)است ونفس مطمئنه ، امام حسین (ع) است. 
این نشست که باحضورحجه الاسلام  رحیمی رییس دفترفرهنگ اسلامی ودانشجویان واساتید وکارکنان واحد مرودشت پیگیری می شدباپرسش وپاسخ حاضرین پایان یافت.

 

بسم الله الرحمن الرحیم
ماموران پلیس مرودشت ، مردی را که قصد خودکشی داشت نجات دادند

به گزارش روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، علی شیبانیان در تشریح این خبر گفت: شب گذشته مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس برقرار و اظهار کرد قصد دارد تا با حلق‌آویز کردن خود به زندگی‌اش پایان دهد.

 

شیبانیان ادامه داد: اپراتور مرکز 110 بلافاصله موضوع را به واحد گشت کلانتری حوزه استحفاظی اعلام و خواستار تحقیق و بررسی در این مورد شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت افزود: ماموران کلانتری 12 بعثت در محل حضور یافته و پس از پرس و جو از خانواده این فرد، مشخص شد وی بارها به اطرافیان اعلام کرده قصد دارد خود را در قبرستان حلق‌آویز کند.

 

شیبانیان تصریح کرد: ماموران بلافاصله خود را به محلی که اعلام کرده بود قصد خودکشی در آن مکان را دارد رسانده و مشاهده کردند این فرد خود را حلق‌آویز کرده است که بلافاصله وی را پایین آورده و با هماهنگی اورژانس شهرستان او را به بیمارستان منتقل کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت عمومی این شخص خوب است اضافه کرد: ماموران در انتظامی این شهرستان با احساس مسئولیت در قبال آسایش فردی و عمومی آحاد مختلف جامعه،‌ تمام تلاش و کوشش خود را در راستای برقراری امنیت مطلوب و پایدار در سطح اجتماع انجام می‌دهند.

بسم الله الرحمن الرحیم

انتصاب های جدید در هیئت فوتبال شهرستان مرودشت


رئیس هیئت فوتبال شهرستان مرودشت، انتصابات جدید در این هیئنت را اعلام نمود.


به گزارش خبرنگار ورزشی "ندای مرودشت"، موسی رضا عمادی رئیس هیئت فوتبال شهرستان مرودشت، بیان داشت: طبق تصمیمات صورت گرفته، محمد نبی کشاورز که پیش از این مسئولیت کمیته انضباطی این هیئت را به عهده داشت، به سمت دبیر این هیئت منصوب شد و مسئولیت کمیته انضباطی هیئت فوتبال شهرستان مرودشت، بر عهده  حجه الاسلام امیرحسین زارع قرار گرفت.


موسی رضا عمادی همچنین به تغییرات انجام شده در کمیته فوتسال این هیئت نیز اشاره نمود و گفت: برهمین اساس، ضمن تشکر از فعالیت های داوود سلیمانپو، رئیس پیشین کمیته فوتسال این هیئت، مجید عباسی به عنوان مسئول جدید کمیته فوتسال معرفی گردید و جواد کشاورز نیز به عنوان دبیر کمیته، وی را همراهی خواهد نمود.


رئیس هیئت فوتبال شهرستان مرودشت، بر ضرورت رشد فوتبال و فوتسل بانوان نیز تأکید کرد و اظهار داشت: به همین منظور تلاش شده است از بانوان تحصیل کرده و مسلط به این رشته، برای برنامه ریزی و آموزش بانوان، استفاده بیشتری شود و در همین راستا نیز فاطمه احدی، به عنوان نائب رئیس هیئت فوتبال و زهرا زارع نیز به عنوان مسئول کمیته بانوان این هیئت، انتخاب گردیده اند.

بسم الله الرحمن الرحیم

محرم در روستای چمنی








 
منبع :http://chamani.blogfa.com

بسم الله الرحمن الرحیم

برای حفظ راز چه کنیم ؟ عوامل افشای راز کدامند ؟

به ادامه مطلب سری بزنید .....


ادامه مطلب

[ دو شنبه 27 آبان 1392برچسب:اخلاق , راز , رازداری , مهارت رازداری, افشای راز , رمز و راز , ,

] [ 23:9 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

بسم الله الرحمن الرحیم

نقش و جایگاه زنان و دختران در نهضت کربلا و عاشورا

به ادامه مطلب بروید

[ دو شنبه 27 آبان 1392برچسب:کربلا , زنان کربلا , دختران , دختران در عاشورا , زنان در عاشورا , زینب س , رقیه س ,نقش زنان , تاثیر زنان , ,

] [ 23:3 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه