بسیج مرودشت

وبلاگ خبری تحلیلی مذهبی بسیج مرودشت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بسیج مرودشت خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم

  قران

حمود مبارك العازمی، از فعالان سیاسی كویت ضمن محكومیت قرآن‌سوزی در مسجد منطقه «سالمیه» این كشور، محاكمه عاملان این جنایت را خواستار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه قران و معارف سیما حمود مبارك العزمی، از فعالان سیاسی كویت حادثه سوزاندن نسخه‌ای از قرآن در مسجد منطقه سالمیه را محكوم كرد و از وزارت كشور و در رأس آن بخش تحقیقات جنایی این وزارتخانه خواست كه در كوتاه‌ترین زمان ممكن جنایت‌كار یا جنایتكاران این حادثه را محاكمه كنند.

حمود مبارك العازمی اظهار كرد: این اقدام بزدلانه را تنها جاهلانی كه هدفشان ایجاد فتنه در كویت است، انجام می‌‌دهند، بدون این كه به قداست قرآن به عنوان كتابی نازل‌شده از سوی خداوند آسمان‌ها و زمین توجه كنند.

العازمی از قوه‌ مقننه و مجریه كویت كه نمایندگان مجلس و دولت كویت نماینده آن هستند، خواست قانون صریح و مشخصی به‌منظور محكومیت هتك حرمت ارزش‌های اسلامی كه اشد مجازات را برای عاملان آن در پی داشته‌ باشد، تصویب كنند.

 

[ سه شنبه 30 مهر 1392برچسب:قرآن , سوزاندن قرآن , کویت , ایران , اخبار قرآنی , ,

] [ 23:43 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

بسم الله الرحمن الرحیم

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان که در همایش ستایشگران اهل بیت(ع) که صبح امروز با حضور هزار نفر از بانوان مداح بسیجی سراسر کشور به همت سازمان بسیج مداحان و هیات رزمندگان اسلام در تالار بصیرت لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد، در سخنان خود را با محوریت راهبردهای عملی مداحان در ماه محرم اظهار داشت: برای ترویج آموزه های عاشورای امام حسین(ع) در ابتدا باید تعریف صحیح و دقیقی از عاشورا پیدا کرد اغلب افراد تعریف دقیقی از کربلا ندارند و اگر از آنها سوال شود که فرق بین شهدای کربلا و شهدای جنگ احد و صفین چیست پاسخی ندارند.

تفاوت شهدای کربلا و دیگر نبردهای سبز اسلام

وی افزود: نبردهایی که در صدر اسلام همچون جنگ های صفین، احد، بدر و خندق رخ داد نمونه هایی از فداکاری در راه خدا و به امر الهی بود اما کربلا صحنه نبرد و جانفشانی برای ولی خدا بود تا آنجا که امام حسین(ع) در شب عاشورا از یارانش خواست تا اگر نمی توانند بمانند و با علم به اینکه شهید خواهند شد کربلا را ترک کنند.

تفاوت های معنوی و درجات شهدای کربلا با دیگر جنگهای صدر اسلام

مدیر حوزه علمیه آیت الله اشرفی اصفهانی با اشاره به تبیین تفاوت های معنوی و درجات شهدای کربلا با دیگر جنگهای صدر اسلام تصریح کرد: شهدای کربلا دارای رونق معنوی بالاتری هستند زیرا درجه داوطلبی آنها برای شهادت در راه ولی خدا بیشتر بود و به علاوه امر شجاعت شهادت اطاعت از ولایت در سایر جنگهای صدر اسلام نیز وجود داشت اما موضوع کلیدی در واقعه عاشورا اصل ولایت مداری و فداکاری برای ولی خدا بود.

وی در ادامه عنوان کرد: فدا شدن امام حسین(ع) در راه خدا و جانفشانی اصحابش برای ولی خدا یعنی امام حسین(ع) دو رکن اصلی کربلا بود.

ویژگی های جلسات مداحی باید چگونه باشد

حجت الاسلام پناهیان با اشاره به ویژگی های جلسات مداحی ویژه روضه خوانی اباعبدالله الحسین(ع) عنوان کرد: همانطور که در آستانه ماه محرم هستیم و خیمه های عزای اباعبدالله الحسین(ع) در سرتاسر کشور برپا می شود مداحان نیز باید در روضه های خود از تعریف اصلی کربلا فاصله نگیرند.

وی تصریح کرد: خداحافظی حضرت زینب(س) از امام حسین(ع) یک خداحافظی ساده خواهر از برادرش نیست که 1400 سال مردم برای آن اشک بریزند این خداحافظی جدایی یک عبد از امام زمانش است جایی که حضرت زینب فرصتی برای فدا شدن در راه ولی خدا ندارد و از این کار منع شده از این روست که اشکها جاری می شود زیرا یک بنده نمی تواند جان خود را برای ولی زمانش فدا کند.

حجت الاسلام پناهیان افزود: روابط عاطفی خانوادگی به اندازه عشق یک عبد به مولایش نمی رسد و هیئت ها و جلسات عزاداری امام حسین(ع) باید طوری برگزار شود که عزاداران پس از خارج شدن از این جلسات به عاطفه بین عبد و مولا پی ببرند.

این کارشناس روضه و وعظ در ادامه اظهار داشت: در واقعه عاشورا فرصتی ایجاد شده بود که امام حسین(ع) وظیفه جان خود نداشت و ظلم به ایشان ظلم به یک فرد معمولی نیست که اشکها را جاری کند بلکه سپاه کفر خون امام زمان خود را ریختند.

وی با اشاره به دیگر ویژگی های مراسم عزاداری امام حسین(ع) اظهار داشت: گاهی در روضه خوانی مفاهیم کربلا خوب انتقال نمی یابد و موجب ایجاد اشتباه در ذهن افراد می شود، موضوع اسارت در کربلا به تنهایی ناله و گریه ندارد بلکه مساله مهم آن است که بچه های امیرالمومنین(ع) به اسارت برده شده اند.

ترسیم آداب ولایت مداری در کربلا

حجت الاسلام پناهیان با اشاره به برخی از حماسه ها و زیبایی های پرشکوه صحنه کربلا امام حسین(ع) عنوان کرد: یکی از زیبایی ها و پرشکوه ترین صحنه های کربلا این موضوع بود که اصحاب امام حسین(ع) تا زمانی که زنده بودند اجازه ندادند کسی از قوم بنی هاشم به میدان نبرد برود این همان آداب ولایت مداری است که عاشورا برای ما ترسیم می کند.

وی افزود: شناخت اصل کربلا فرهنگ مهدویت را به دنبال خواهد داشت و آیندگان زمانی که امام عصر به قیام برخیزند به تاسی از شهدای کربلا از ولی و امام زمان خود به جنگ با دشمنان می روند.

حجت الاسلام پناهیان خاطرنشان کرد: در تاریخ نقل است یکی از سپاهیان یزید درخواست تعریفی از اهل بیت امام حسین(ع) را کرد و یزید نیز به او اجازه داد آن ملعون گفت: ما در زمان اسارت فرزندان امام حسین(ع) بیشترین شکنجه ها را بر آنان وارد کردیم اما این فرزندان یک دشنام نیز به ما ندادند.

حجت الاسلام پناهیان افزود: در این موضوع مداحان می توانند به خوبی مساله ادب فرزندان امام حسین(ع) و خاندان اهل بیت (ع) را تبیین کنند.

وی عنوان کرد: در جبهه دشمن نیز مساله امامت و ولایت مردم وجود داشت و افراد از یزید و عبیدالله بن زیاد اطاعت کورکورانه داشتند و این یک قاعده کلی است که هر انسانی که از ولی زمان خویش اطاعت نکند مطیع دشمنان خدا می شود.

شایان ذکر است همایش ستایشگران اهل بیت(ع) هم اکنون در حال برگزاری است و تا ساعت 17 امروز ادامه خواهد داشت.

[ سه شنبه 30 مهر 1392برچسب:بسیج , بسیجی, پناهیان , کربلا , امام حسین , شهدا , مداحان , ,

] [ 23:31 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار نقدي در نشست خبري نمايش بازسازي واقعه غديرخم

بزرگترين نمايش ميداني جهان به طور همزمان در ۱۲۲ شهر كشور توسط بسيجيان برگزار مي شود

خبرگزاری بسیج: رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: امروز افعال برخي افراد، فراموشي واقعه غدير در طول تاريخ را قابل هضم مي كند كه با وجود انواع فيلم، صوت، سند و عكس؛ تحريف هاي بزرگ و نسبت هاي دروغ را به امام خميني عليه الرحمه نسبت مي دهند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرتیپ بسيجي محمد رضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در نشست خبري اعلام برنامه هاي بسيج كه به مناسبت عيد غدير در يزد برگزار شد گفت: غدير در جهان اسلام ناشناخته است كه در پايان خطبه غدير بر آن تاكيد شده و حتي پيامبر (ص) از اشخاص حاضر در آن واقعه اقرار و تعهد مي گيرند تا آن را سينه به سينه به نسل هاي آينده منتقل كنند.

سردار نقدي تحريف اديان الهي در طول تاريخ را يادآور شده و افزود: امروز افعال برخي افراد، فراموشي واقعه غدير در طول تاريخ را قابل هضم مي كند كه با وجود انواع فيلم، صوت، سند و عكس؛ تحريف هاي بزرگ و نسبت هاي دروغ را به امام خميني عليه الرحمه نسبت مي دهند پس در 1400 سال گذشته كه اين امكانات نبوده غدير تحريف شده و پيامبر (ص) براي انتقال پيام غدير از مردم حاضر تعهد مي گيرد.

وي حديث غدير را دنيايي از معارف عنوان نموده و اظهار داشت: حديث غدير دنيايي از معارف است و توفيق بازسازي واقعه غدير به بسيجيان داده شده كه از سال 89 توسط هنرمندان بسيجي اجرايي گشته است.

رييس سازمان بسيج مستضعفين مراجع تقليد را مشوق اصلي اين كار دانسته و تاكيد كرد: بازسازي واقعه غدير در مساحتي چند كيلومتري چند كيلومتري در طول و عرض و 300 هنرور و هنرمند در هر اجرا و ده ها هزار بيننده بزرگترين تئاتر در دنيا مي باشد كه منحصر به فرد بوده و خاص ملت ايران است.

وي توسعه اين نمايش را طي سال 90 در 73 نقطه از كشور و انتشار دو عنوان كتاب مرتبط يادآور شده و تصريح كرد: در سال 91 بازسازي واقعه غدير در 83 شهر كشور صورت گرفت كه شاهد حضور علماء و شخصيت هاي برجسته حوزوي، و ساير مسئولين و استقبال كم نظير اين عزيزان بوديم.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج اجراي نمايش غدير خم به عنوان بزرگترين نمايش ميداني جهان به طور همزمان در 122 شهر كشور توسط بسيجيان را يادآور شده و خاطر نشان كرد: امسال در برخي از شهرها با استقبال فراوان مردم اين بازسازي طي دو تا سه روز برگزار مي شود كه علاوه بر جنبه نمايشي و بازسازي، محتواي خطبه غدير نيز قرائت مي شود.

وي در ادامه بيان كرد: در اجراي بازسازي عيد غدير مردم مانند عزاداري هاي محرم و صفر جهت تامين هزينه ها و امكانات مشاركت مي كنند.

سردار نقدي در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر نحوه پاسخگويي بسيج به تحريف سخنان امام راحل تاكيد نمود: براي جلوگيري از تحريف سخنان امام راحل بايستي وصيت نامه ايشان به عنوان چكيده اصول انقلاب اسلامي به صورت مستمر بازخواني شود.

وي در پاسخ به سوال خبرنگار ديگري در خصوص مذاكره با شيطان بزرگ تاكيد كرد: هر مذاكره و توافقي وابسته به استحكام دروني نظام است و آنان كه تصور مي كنند محور؛ اقدام ديپلماسي است اشتباه مي كنند چرا كه با فعاليت هاي ديپلماسي، مسائل اقتصادي كشور اصلاح نخواهد شد و بايد چشم مسئولين به ظرفيت هاي داخلي دوخته شود.

منبع: پایگاه اینترنتی بسیج

[ سه شنبه 30 مهر 1392برچسب:بسیج نیوز , اخبار بسیج , عید غدیر , غدیر خم , سردار نقدی, سر تیپ , ,

] [ 23:28 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

بسم الله الرحمن الرحیم

کلاس مربیگری درجه 3 والیبال آقایان، در مرودشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی "ندای مرودشت"،به همت هیئت والیبال شهرستان مرودشت، کلاس مربیگری درجه 3 آقایان در این شهرستان برگزار گردید.

این دوره آموزشی در دو بخش تئوری و عملی برگزار شد، و طی آن در بخش تئوری مربیان جوان، با مباحثی در زمینه فیزیولوژی، آناتومی، تغذیه ورزشی و روانشناسی آشنا شدند و سپس در بخش عملی به مهارت های پایه والیبال و نحوه آموزش آنها پرداختند.

تدریس قسمت عملی این دوره آموزشی توسط منوچهر اسدی پویا، سرپرست هیئت والیبال فارس و در قسمت تئوری توسط آقایان زمانی و کرمی انجام شد.

234

بسم الله الرحمن الرحیم

به گزارش بسیج مرودشت به همت کانون قرآن و عترت حوزه فرهنگی و با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت ، با حضور حاج آقا دانش معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان
فارس، حاج آقا محدث ،جناب دکتر زارع معاون آموزشی دانشگاه و با همراهی جمعی از کارکنان، اساتید و دانشجویان در سالن ملاصدرا دانشگاه برگزار گردید.

در این نشست پس از تلاوت آیاتی چند از قرآن مجید توسط حاج آقا محدث و پخش سرود ملی، دکتر زارع طی سخنانی ضمن عرض خیر مقدم به حاضران جلسه، ابراز خرسندی از برگزاری چنین نشست پر برکتی نمود .

در ادامه حاج آقا دانش سخنرانی را در خصوص شاخص های تربیتی آغاز نمود. وی به تاثیر عمیق رفتار والدین بر فرزندان و دیگر شاخص های اجتماعی اثر گزار بر
رفتار جوانان اشاره کرد. در بخش دیگری از سخنانشان ناسنجیده سخن گفتن ، دروغ و متفکر نبودن را خارج از سیره و فرمایشات ائمه دانست و به یاداوری شاخص های مسلمان بودن پرداخت. ایشان در طی سخنان کلام را به روایاتی از زندگی ائمه اطهار مزین نمود.

در پایان حاج آقا دانش به پرسش های مطرح شده از سوی حاضران پاسخ گفت و جلسه را با ذکر صلوات به پایان رساندند.

نجمه شیروانی خبرنگار افتخاری وبلاگ بسیج مرودشت


مطالب مشابه :

گردهمایی ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس در مرودشت+ تصاویر

دعای عرفه دانشگاه آزاد مرودشت

دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد مرودشت با امام جمعه مرودشت

کوهنوردی بسیجیان دانشگاه آزاد مرودشت به مناسبت هفته دفاع مقدس

دیدار دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد با خانواده شهدا

کارگاه توجیهی استارتاپ ویکند دردانشگاه آزاداسلامی واحدمرودشت

کارگاه های آموزشی دانشگاه آزاد مرودشت

بسم الله الرحمن الرحیم

فرماندار مرودشت با بیان اینکه یکی از اولویت های مهم انجمن حمایت از زندانیان، آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد است، گفت: از زمان تأسیس تاکنون،۴۵۰ نفر از طریق این نهاد مردمی و با حمایت ستاد دیه استان از زندان آزاد شده اند.

فرماندار مرودشت در چهارمین نشست هم اندیشی انجمن های حمایت از زندانیان استان فارس در فرمانداری مرودشت اظهار کرد: انجمن حمایت از زندانیان مرودشت از ابتدای تأسیس در سال84 تاکنون، با درآمدزایی ناشی از فعالیت های اقتصادی، کشاورزی، پیمانکاری و غیره، 8 میلیارد ریال سودآوری و جذب کمک های مردمی داشته است.

سید‌یدالله حسینی با تأکید بر اینکه در همه ادیان حس کمک به همنوع وجود دارد و در دین مبین اسلام نیز به عنوان کامل ترین دین باید نمود بیشتری داشته باشد، افزود: اعتقاد ما به عنوان یک مسلمان بر این است، چون کامل ترین دین را داریم و پرچم اصول اخلاقی، اعتقادی و صداقت در دست ما قرار دارد، باید در اصول اخلاقی و دینی نسبت به سایر ادیان، بهتر عمل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر در سایر کشورها100 انجمن خیریه و نهاد حمایتی وجود دارد، این رقم در کشور ما باید قابل شمارش نباشد.

فرماندار مرودشت بیان کرد: انجمن حمایت از زندانیان در کل دنیا وجود دارد و در کشور ما هم به عنوان یک کشور اسلامی، ضریب تحقق این کارکرد اسلامی و اخلاقی باید بیشتر باشد، چون ما مدعی مبانی انسان سازی در دنیا هستیم.

حسینی اضافه کرد: خوشبختانه یکی از ظرفیت های قابل تحسین در مرودشت، حضور خیران در این شهرستان می باشد و انجمن حمایت از زندانیان نیز به عنوان یک نهاد حمایتی در شهرستان توفیقات بزرگی داشته است.

وی تصریح کرد: با همبستگی اجتماعی باید کارکردهای دینی را توسعه داد و رفع مشکلات مسلمانان و افرادی که به غیرعمد وارد زندان شده اند را نیز به عنوان مسائل مهم در حوزه دینی در دستور کار قرار دهیم.

فرماندار مرودشت با اشاره به راه اندازی سالن ملاقات برای خانواده زندانیان در زندان مرودشت نیز گفت: وقتی سالن ملاقات در زندان مرودشت افتتاح شد، مثل اینکه یک کارخانه فولاد در شهرستان را افتتاح کردیم، زیرا این طرح عمرانی با ارزش، مشکلات خانواده‌های زندانیان را تا حدودی برطرف می کند.

منبع: روابط عمومی اداره کل زندان های فارس

[ سه شنبه 30 مهر 1392برچسب:مرودشت , فرماندار مرودشت , زندان مرودشت , زندانیان مرودشت, مجرمین مرودشت,

] [ 17:28 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

بسم الله الرحمن الرحیم

زمان مسابقات وزنه برداران مرودشتی در مسابقات لهستان اعلام شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی "ندای مرودشت"، طبق برنامه اعلام شده، سجاد و جابر بهروزی ساعت 21:30 روز چهارشنبه، به مصاف رقبای خود در مسابقات قهرمانی جهان لهستان می روند.
گفتنی است که جابر بهروزی با رکورد 148 یک ضرب، 180 دو ضرب و مجموع 328 کیلوگرم، و سجاد بهروزی با رکورد 145 یک ضرب، 170 دو ضرب و مجموع 315 کیلوگرم، به عضویت دسته 69 کیلوگرم تیم ملی درآمدند.

بسم الله الرحمن الرحیم

دستگاه Ro جدید بخش دیالیز مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت، نصب و راه اندازی شد.

مسئول واحد تجهیزات پزشکی با بیان تفاوت های این دستگاه با دستگاه قدیمی گفت : دستگاه قدیمی RO از سال 1380 تا هم اکنون کار می کرد و دارای استهلاک بالایی بود و دستگاه جدید از سیستم پیشرفته تری برخوردار است.

ایرج زارع مسئول بخش دیالیز بیان کرد: سیستم جدید به صورت آن لاین فعال است و این ویژگی باعث می شود در ساعات تعطیلی بخش آب تصفیه شده در دستگاههای دیالیز جریان داشته و به تبع آن عوارض حین دیالیز کاهش یافته و تحمل آن برای بیماران آسانتر شود و در نهایت کیفیت زندگی بیماران مطلوب تر خواهد شد.

از مهمترین اثرات نصب این دستگاه و تغییراتی که در سیستم لوله کشی بخش داده شده است، افزایش کیفیت دیالیز بیماران می باشد ، علاوه بر این خروجی آب دستگاه به 1000 لیتر افزایش یافته که این مقدار جهت تامین آب20 دستگاه کافی است و ظرفیت افزایش تعداد 10دستگاه دیالیز دیگر نیز میسّر می باشد.

شایان ذکر است این تغییرات با حمایتهای مجموعه مدیریتی بیمارستان به همت و تلاش واحدهای تدارکات، تاسیسات و تجهیزات پزشکی مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت انجام شده است.

منبع: روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت

[ سه شنبه 30 مهر 1392برچسب:بیمارستان مرودشت , مرودشت و اخبار مرودشت , دیالیز مرودشت , اخبار بیمارستان مرودشت ,,

] [ 17:20 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

بسم الله الرحمن الرحیم

فرمانده انتظامی مرودشت استان فارس از کشف 23 سلاح غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی شیبانیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اخبار و گزارشات واصله در مورد قاچاق سلاح و مهمات با یک خودرو پراید از استان‌های غربی کشور، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ شیبانیان افزود: ماموران با به کارگیری اقدامات خاص پلیسی و تلاش‌های شبانه‌روزی موفق شدند خودروی حامل سلاح را شناسایی کنند.

وی ادامه داد: با هماهنگی مراجع قضایی، همکاری عوامل اطلاعاتی، کنترل‌های نامحسوس و سایر ترفندهای پلیسی، سرانجام خودروی قاچاقچیان که در اتوبان اصفهان - ‌شیراز در حال تردد بود شناسایی و مورد تعقیب قرار گرفت.

شیبانیان تصریح کرد: پس از مسافتی تعقیب و گریز ماموران موفق شدند خودرو را متوقف و در بازرسی از آن 23 سلاح شکاری غیرمجاز را کشف کنند.

وی در پایان خواستار مشارکت و همکاری بیشتر شهروندان با پلیس در راستای ایجاد و تقویت امنیت در جامعه شد و تصریح کرد: وجود سلاح گرم غیرمجاز، تهدیدی برای شهروندان و امنیت عمومی جامعه به شمار می‌رود که یکی از اولویت‌های مهم ماموران در نیروی انتظامی مرودشت مبارزه با آن است.

منبع:فارس

بسم الله الرحمن الرحیم

برومندی با هدف پیگیری مشکلات منطقه ای حوزه انتخابیه با قائم مقام وزیر و مدیر کل راه و شهر سازی فارس، مدیر عامل گاز استان فارس و سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان به طور جداگانه دیدار و گفتگو کرد.

 نماینده شهرستانهای مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد یک روز پس از شرکت در مراسم معارفه استاندار فارس، قبل از بازگشت به تهران، برخی از مشکلات منطقه ای حوزه انتخابیه را در مرکز استان پیگیری کرد.

 وی در دیدارهای جداگانه با مدیران اجرایی فارس، موضوع طرحهای نیمه تمام عمرانی در بخش راهها، گازرسانی به مناطق درودزن و کامفیروز و حل معضلات آب شرب روستاههای شهرستان های حوزه انتخابیه در جلسات جداگانه ای با حضور مدیران کل و معاونین دستگاههای موصوف برگزار کرد. مهندس برومندی با بررسی روند اجرای پروژه هادر مناطق حوزه انتخابیه، خواستار توجه و پیگیری جدی مسئولان اجرایی فارس در حوزه های مورد اشاره شد.

 در این دیدارها، آخرین اقدامات و میزان پیشرفت کار به وکیل مردم گزارش شدو موانع و مشکلات پیش رو مورد بررسی قرار گرفت، همچنین تصمیماتی در هر زمینه با تعیین برنامه زمانبندی جهت اتمام و افتتاح طرحهای نیمه تمام اتخاذ نمود.

منبع:سایت نماینده مرودشت

بسم الله الرحمن الرحیم

  • به گزارش "مرودشت نیوز"خسروانی معاون پرورشی آموزش پرورش مرودشت بیان داشت انتخابات شوراهای دانش آموزی روزچهارشنبه اول آبان ماه درتمامی مدارس شهرستان مرودشت برگزارمیشود،دانش آموزان تمام پایه های تحصیلی بجزاول ودوم ابتدایی دراین رقابت شرکت خواهند کرد،
  • وی هدف از تشکیل شورای دانش آموزی را همفکری و همکاری هرچه بیشتر دانش آموزان  برای اجرای بهتر برنامه هاو بالا بردن سطح فرهنگ و آموزش دانست

اعزام دانش آموزان پسر مرودشتی به اردوی راهیان نور در هفته بسیج دانش آموزی

به گزارش روابط عمومی بسیج دانش آموزی شهرستان مرودشت با شروع مدارس اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور آغاز شده است و در این اعزام ها در مرحله اول دانش آموزان پسر دوم دبیرستانی برای درس آمادگی دفاعی به مناطق دفاع مقدس اعزام می شوند.

مدیر حوزه بسیج دانش آموزی شهرستان مرودشت سرگرد پاسدار عبدالغفار آئینی گفت:در مرحله اول اعزام پسران بسیجی روز 6 آبان ماه سال جاری با 13 دستگاه اتوبوس و در محله دوم روز 13 آبان ماه نیز با 13 دستگاه اتوبوس به مناطق دفاع مقدس اعزام می شوند. وی افزود اردوی راهیان نور از مدرسه تا مدرسه دختران نیز پس از اردوی پسران برگزار می شود هدف از این اردو را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و معرفی شهدای نوجوان و جوان به نسل سوم انقلاب و آشنایی با دفاع مقدس و تاریخ انقلاب اسلامی دانستند.

خبرنگار افتخاری بسیج دانش آموزی شهرستان مرودشت

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اعزام دانش آموزان پسر مرودشتی به اردوی راهیان نور در هفته بسیج دانش آموزی

به گزارش روابط عمومی بسیج دانش آموزی شهرستان مرودشت با شروع مدارس اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور آغاز شده است و در این اعزام ها در مرحله اول دانش آموزان پسر دوم دبیرستانی برای درس آمادگی دفاعی به مناطق دفاع مقدس اعزام می شوند.

مدیر حوزه بسیج دانش آموزی شهرستان مرودشت سرگرد پاسدار عبدالغفار آئینی گفت:در مرحله اول اعزام پسران بسیجی روز 6 آبان ماه سال جاری با 13 دستگاه اتوبوس و در محله دوم روز 13 آبان ماه نیز با 13 دستگاه اتوبوس به مناطق دفاع مقدس اعزام می شوند. وی افزود اردوی راهیان نور از مدرسه تا مدرسه دختران نیز پس از اردوی پسران برگزار می شود هدف از این اردو را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و معرفی شهدای نوجوان و جوان به نسل سوم انقلاب و آشنایی با دفاع مقدس و تاریخ انقلاب اسلامی دانستند.

خبرنگار افتخاری بسیج دانش آموزی شهرستان مرودشت

خبرنگار افتخاری وبلاگ بسیج مرودشت

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

به مناسبت هفته ایمنی در برابر زلزله ، مانور بزرگ امداد ونجات جاده ای با حضور ادارات عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان با محوریت جمعیت هلال احمر شهرستان مرودشت در تاریخ 22/7/92 راس ساعت 10 صبح در محور مواصلاتی شیراز به اصفهان جنب پایگاه امداد جاده ای فتح آباد به اجراء گذاشته شد. در این مانور از یک دستگاه سواری ، مینی بوس و موتورسیکلت بعنوان تصادف و با چندین مصدوم فرضی و فوتی و وقوع آتش سوزی استفاده گردید که طبق سناریو و جلسات توجیهی نیروی انتظامی ، پلیس راهور ، نجاتگران هلال احمر ، آتش نشانی ، اورژانس ، راه و شهرسازی در صحنه تصادف فرضی به نوبت حاضر شدند و عملیات کنترل ترافیک و رها سازی مصدوم ، اطفاء حریق و پاکسازی را به انجام رساندند . در پایان این عملیات که با توان بالای ادارات مختلف به انجام رسید ، رئیس جمعیت هلال احمر مرودشت در جمع مدعوین در پایگاه امداد و نجات فتح آباد از مشارکت ادارات عضو ستاد مدیریت بحران تقدیر و تشکر نمودند .

مرودشت

بسیج مرودشت

بقیه تصاویر در ادامه مطلب


ادامه مطلب

بسم الله الرحمن الرحیم

بنا به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان مرودشتبه مناسبت هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی بنا به تصمیم ستاد مدیریت بحران هر کدام از روسای ادارات ملزم به حضور در یکی از مدارس شهر جهت اطلاع رسانی به دانش آموزان شدند که سهم جمعیت هلال احمر در جمع دانش آموزان آموزشگاه زینب کبری (س) مرودشت بود.

 

آقای دهقانیان در جمع دانش آموزان این آموزشگاه در خصوص هفته ایمنی در برابر زلزله ، اجرای مانورهای آمادگی در برابر زلزله و وقوع زلزله بر اثر گناه از منظر قرآن صحبت نمودند که مورد توجه دانش آموزان ، مدیریت و کادر اجرایی آموزشگاه زینب کبری (س) قرار گرفت

دختران مرودشت

 

بقیه تصاویر این خبر در ادامه مطلب


ادامه مطلب

بسم الله الرحمن الرحیم

مرودشت

مرودشت . عکس مرودشت . طبیعت مرودشت . اخبار مرودشت . مرودشت نیوز . مرودشت فوتو . آلبوم مرودشت

بقیه تصاویر در ادامه مطلب


ادامه مطلب

[ یک شنبه 28 مهر 1392برچسب:مرودشت , عکس مرودشت , بسیج مرودشت , تصاویر زیبای مرودشت , طبیعت مرودشت,

] [ 16:58 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

بسم الله الرحمن الرحیم

مرودشت

[ یک شنبه 28 مهر 1392برچسب:تخت جمشید , مرودشت , اخبار مرودشت , بسیج مرودشت , کوه رحمت , ,

] [ 16:32 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

بسم الله الرحمن الرحیم

مرودشت

 

مرودشت

بسم الله الرحمن الرحیم

 

11222
از عبدالصمد سلیمانی، شهروند-خبرنگار مرودشتی، در همایش سراسری خبرنگاران افتخاری شبکه دو سیما، تجلیل شد.

به گزارش دریافتی "ندای مرودشت" از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، در دومین همایش سراسری خبرنگاران شبکه دو سیما، از عبدالصمد سلیمانی، اولین خبرنگار "باشگاه حرفه ای ها"ی برنامه «روز از نو»، تجلیل به عمل آمد.

این مراسم  به مناسبت یکمین سال اجرای برنامه «روز از نو» به تهیه کنندگی رضا داستانی و با حضور 127 خبرنگار افتخاری این برنامه، از سراسر کشور برگزار شد

شایان ذکر است طرح "شهروند-خبرنگار افتخاری" کار جدیدی بود که توسط شبکه دو سیما، راه اندازی شد و پس از گذشت یک سال، با وجود داشتن 127 عضو افتخاری، تنها سه عضو حرفه ای دارد.

مهدی آذرمکان، مدیر گروه اجتماعی-اقتصادی شبکه دو سیما، دلیل پایین بودن تعداد شهروند-خبرنگاران باشگاه حرفه ای های این شبکه را، نیاز به بالا بودن استانداردهای کیفی و فنی آثار ارسالی از سوی خبرنگاران دانست و گفت: در حال حاضر پس از گذشت یک سال فقط سه نفر توانسته اند به باشگاه حرفه ای ها راه یابند.

گفتنی است برنامه «روز از نو»، کاری اجتماعی از شبکه دو سیماست که هر روزه، به جز روزهای تعطیل، از ساعت 7 الی 9 صبح به طور زنده پخش می شود.

عبدالصمد سلیمانی، متولد شهر سیدان، فارغ التحصیل کارشناسی عکاسی خبری از دانشکده خبر شیراز و مسئول واحد هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، هفدهم مردادماه امسال نیروهای سپاه بانه با گروه های ضدانقلاب در "ساوان" این شهرستان درگیر شده بودند که پنج نفر از آنها به فیض شهادت نائل آمدند.

در جریان این درگیری، دو نفر دیگر از نیروهای سپاه بانه زخمی شدند که متاسفانه یکی از آنها به نام "زانا محمودپور" به دلیل شدت جراحات به شهادت رسید.
 
حاج مطلب احمدیان، فتاح محمدی، جلال مصطفایی، لقمان حسینی و منصور مخدومی پاسدارانی بودند که در این درگیری به فیض شهادت نائل آمدند و دیروز نیز زانا محمودپور به جمع آنان پیوست.
 
امروز پیکر مطهر این شهید بزرگوار بر دستان مردم غیور و مرزدار بانه تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.
اخبار مرتبط .

[ شنبه 27 مهر 1392برچسب:بانه , اخبار بانه , فارس نیوز , خبرگزاری , دفاع مقدس,اخبار دفاع مقدس , شهدا , شهادت,

] [ 10:8 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه