یکی از شهدای گمنام کهف الشهدا شناسایی شد

بسیج مرودشت

وبلاگ خبری تحلیلی مذهبی بسیج مرودشت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بسیج مرودشت خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم

به خبرگزاری دفاع مقدس، خانواده شهید مجید ابوطالبی پس از تحمل 31 سال رنج دوری از فرزند امروز بر سر مزار او در کهف الشهدا حاضر شدند.

یک منبع آگاه در کمیته مفقودین با بیان این مطلب در گفت و گو ی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس پرده برداشتن از راز هویت این شهید را مرهون انجام آزمایش DNAتوسط اعضای خانواده این شهید دانست.

به گفته وی مادر شهید شب عرفه گذشته در رویای صادقه فرزند خود را می بیند که به او آدرس مکان معلومی را می دهد همچنین خواهر شهید نیز چند شب پیش در خواب برادر شهیدش را می بیند که به او آدرس محل دفنش را می دهد از این رو اعضای خانواده با انجام آزمایش مربوطه موفق به رفع گمنامی از فرزند خود می کنند.

بنا بر این گزارش عصر امروز اعضای این خانواده بر سر مزار شهید که سال 85در کهف الشهدا به خاک سپرده شده بود حاضر شدند و بر سر مزارش فاتحه خواندند.

گفتنی است : خانواده شهید ابوطالبی در سال 67 یکی دیگر از فرزندان خود را در منطقه عملیاتی سومار (مسلم بن عقیل) تقدیم میهن اسلامی کرده بودند.

اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.



گلچین 10 سال مداحی بازی جنگی (تیراندازی و رزمی) معجزه حفظ قرآن کریم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 8 آبان 1392برچسب:شهید , گمنام , دفاع مقدس , اخبار دفاع مقدس , خبر دفاع مقدس , کهف الشهدا , شهید گمنام,

] [ 1:7 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه