بسیج مرودشت

وبلاگ خبری تحلیلی مذهبی بسیج مرودشت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بسیج مرودشت خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

بیش از 3ماه از نصب المانی با نقوش اسماء الله وائمه اطهار (س) در خیابان حد فاصل حضرت رسول (ص) می گذرد ،اما پرسشی که این روز ها برخی شهروندان را با علامت سوال مواجه می کند،این است که این المان نماد چیست ؟

 

برخی از شهروندان در یاداشتی و ارائه تصاویری ،آن را احتمالا نمادی از شیطان پرستی  می دانند که با ارائه مطالبی به معرفی آن پرداخته اند .

امابایستی از مسئولین شهرداری بویژه روابط عمومی آن پرسید آیا ضرروتی نداشت که برای نصب این المان در قالب بروشور یا تابلویی به معرفی آن پرداخت می شد تا این روزها ذهن افراد دچار شایعاتی نگردد؟

این درحالی است که به گفته برخی ،اگر این المان نمادی از شیطان پرستی است ،آیا مجریان  و طراحان آن ،که با هزینه بسیاری در این مکان نصب کرده اند، آنهم در مسیر بیشترین اماکن مذهبی شهر، چه پاسخی خواهند داشت.

به هر حال ضروری به نظر میرسد که  مسئولین شهرداری وبویژه روابط عمومی آن در جهت روشن کردن افکار عمومی هرچه سریعتر پاسخگو باشند تا انعکاس این اخبار  مشکلات بعدی به دنبال نداشته باشد.

پایگاه خبری تحلیلی سلام مرودشت نیز در این باره نوشته است: نماد مذکور شباهت عجیب و نزدیکی به یکی از معروفترین نمادهای ماسون ها یعنی همان شیطان پرستان دارد. این نماد بی شباهت به نماد ابلیسک نیست؛ حال برای تشریح اینکه ابلیسک چیست و به چه معناست توضیحی آورده ایم:

نماد ابلیسک Obelisk و جایگاه «مقدس» آن در فرقه‌های شیطانی ابلیسک نمادی است از آلت تناسلی شیطان به معنای دخول شیطان در کالبد انسان یا تسلیم روح خود به شیطان. به این دلیل، از دوران کهن ابلیسک «آلت تناسلی بعل» Shaft of Baal نیز خوانده می‌شد. «بعل»، به معنی «استاد» و «ارباب»، خدای کهن ادیان غیرابراهیمی در تمدن‌های شرق مدیترانه و بین‌النهرین بود. این همان «خدایی» است که در تمدن‌های گوناگون اسامی گوناگون به خود گرفته، مانند مردوخ و نمرود و داگان و اوزیریس و غیره، و در ادیان ابراهیمی «شیطان» خوانده می‌شود. در تمامی فرقه‌های شیطانی معاصر، مانند ایلومیناتی و فراماسونری، این «خدا» با نام «لوسیفر» مورد پرستش است. نمادهای «لوسیفر»، از جمله ابلیسک، از گذشته کهن تا به امروز بلاتغییر مانده است.

obelisk13

لرد فاستر (سِر نورمن فاستر)، معمار و ماسون نامدار
در مسیحیت نام «بعل» به عنوان مترادف «شیطان» به کار می‌رفت. و گفتیم که این همان نماد شیطان است که در مراسم حج توسط میلیون‌ها زائر سنگباران می‌شد و در سال‌های اخیر حکومت سعودی آن را حذف کرد و به جایش دیواری ساده گذارد. این حذف به دلیل نقش لرد فاستر (سِر نورمن فاستر)، معمار و ماسون نامدار، در بازسازی مکه است.

این سایت خبری ادامه داده: شنیده ها حاکی از آن است که برای این المان شهرداری مرودشت، هزینه هنگفتی را متحمل شده است.

 اگر چه نصب نمادهای دینی و ملی توسط شهرداری ها امری پسندیده و قابل تقدیر است، اما با نگاه خوشبینانه باید گفت بی توجهی و غفلت به خصوص در شهر مذهبی مرودشت که بیشترین شهید را در استان تقدیم انقلاب کرده است موضوعی غیرقابل اغماض است.

المان جدید در ورودی خیابان حضرت رسول (ص)

P1530574

P1530573

P1530571

نماد معروف شیطان پرستان

 

 

Concorde_obelisk 

 

 

 

گلچین 10 سال مداحی بازی جنگی (تیراندازی و رزمی) معجزه حفظ قرآن کریم

نظرات شما عزیزان:

مجید
ساعت0:30---13 آذر 1392
سلام . چطوری پسرک مرودشتی ؟
پاسخ:سلام ارادت دارم خدمتتان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه